Pyetjet më të shpeshta

Përshëndetje! Si mund të ju ndihmojmë?

Këtu janë përgjigjet për të gjitha pyetjet e zakonshme

Porositë

Si funksionon 3 për 2

Merrni tre, paguani për dy - nuk është më e vështirë se kaq! "3 për 2" është thjesht një zbritje që ju merrni kur zgjidhni tre produkte nga kategoria jonë 3 për 2. Nuk është e nevojshme të jenë tre produkte identike, por ju mund të zgjidhni lirisht në kategori. Në karrocën e blerjes, zbritja u zbritet mesatarisht të tre produkteve. Prandaj, ju nuk do të shihni një produkt për 0 LEK, por mund të shihni zbritjen tuaj totale në përmbledhje dhe zbritja korrespondon me më të lirën nga produktet tuaja 3 për 2. Nëse keni shtuar tre produkte në karrocë, por nuk keni marrë zbritjen, ndoshta është për shkak se keni shtuar diçka që nuk është e disponueshme për zbritjen 3 për 2 - kontrolloni dy herë përmbajtjen e shportës suaj në atë rast!

https://bonbona.al/collections/3-for-2

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Nuk mund të bëj një porosi në faqen tuaj të internetit, a mund të më ndihmoni?

Na vjen keq që keni probleme me faqen e internetit, ju lutemi provoni të porosisni ose nga programi i internetit google-chrome ose nga programi i internetit firefox.
Hiqni skedarët nga cilësimet e internetit dhe rifreskoni faqen e internetit. Kjo duhet të ndihmojë.

Kam probleme për të shtuar një produkt në karrocë

Pastroni skedarët në shfletuesin tuaj dhe nëse kjo nuk ju ndihmon, provoni një shfletues tjetër ose një kompjuter/celular/tabletë tjetër.

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A mund të zgjedh një adresë tjetër dërgesë?

Po, është e mundur të zgjidhni një adresë dërgese të ndryshme nga e juaja kur bëni porosinë - e përkryer për ata që duan t'i dërgojnë një dhuratë direkt marrësit! Për të dorëzuar paketën tuaj në një adresë të ndryshme nga adresa juaj, zgjidhni mënyrën e dorëzimit TNT Albania në arkë dhe shkruani adresën ku dëshironi të dërgohet paketa.



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A mund të ndryshoj ndonjë gjë në porosinë time pasi të kem porositur?

Duke qenë se porosia dërgohet drejtpërdrejt në magazinën tonë për paketim, ne për fat të keq nuk kemi mundësi të bëjmë ndryshime pasi të jetë bërë një porosi. Prandaj, ne nuk mund të heqim ose shtojmë artikuj në/nga porosia juaj. Nëse e keni anuluar të gjithë porosinë, është mirë ta ktheni paqetën

Ju lutemi vini re se ju si klient jeni përgjegjës për tarifat e kthimit të mallrave nëse ju pendoheni 1 ditë më pas nga dita që keni pranuar porosinë. Por nëse ju e verifikoni produktin/tet në prani të kargos dhe e refuzoni porosinë atëher nuk jeni përgjegjës për tarifën e kargos.
Ne do të kreditojmë faturën tuaj kur të kemi marrë mallrat mbrapsht.

Nëse jeni penduar dhe nuk dëshironi më asnjë nga produktet që keni porositur, ju kërkojmë të bëni një kthim sipas procedurave tona për blerje të hapur këtu


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Unë nuk kam marrë një konfirmim porosie - a e keni marrë porosinë time?

Ne dërgojmë gjithmonë konfirmimin e porosisë dhe konfirmimin e dorëzimit në adresën e postës elektronike që keni specifikuar gjatë porosisë. Kontrolloni dy herë që emailet tona të mos përfundojnë në postën tuaj të padëshiruar ose në kutinë e postës sociale (disa shërbime të postës elektronike ndonjëherë mendojnë se është gabimisht një gazetë).



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A mund të shihni nëse kam bërë një porosi me ju?

Po, por kontrolloni dy herë që konfirmimi i porosisë të mos jetë ngecur në postën tuaj të padëshiruar ose në kutinë e postës sociale (disa shërbime të postës elektronike ndonjëherë mendojnë se është gabimisht një gazetë).


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Kam marrë një faturë / paratë janë tërhequr nga llogaria ime - por nuk mund të gjej konfirmimin e porosisë sime

Nëse keni zgjedhur pagesën me faturë, ju e bëni pagesën përpara se paketa të largohet nga magazina jonë. Paratë mbahen në llogarinë tuaj në lidhje me blerjen tuaj në faqen tonë, por vetëm kur porosia ka një numër përcjellës, një porosi dërgohet në bankën tuaj që paratë të tërhiqen. Mund të duhen 1-2 ditë derisa paratë të tërhiqen përfundimisht nga llogaria.


Ne gjithmonë dërgojmë një konfirmim porosie në adresën e emailit që keni futur kur bëni porosinë. Kontrolloni dy herë që konfirmimi të mos ketë përfunduar në postën tuaj të padëshiruar ose në kutinë e postës sociale (disa shërbime të postës elektronike ndonjëherë gabimisht mendojnë se është një gazetë).



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë

A mund të porosis jashtë Shqipërisë?

Nga Bonbona.al mund të porosisni vetëm brenda kufijve të Shqipërisë. Ne gjithashtu dërgojmë në vendet e mëposhtme, dhe më pas porosia duhet të bëhet në faqen e shtetit përkatës:

Kosovë: www.bonbona.com

Maqedonia e Veriut: www.bonbona.mk


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Kam shkruar gabimisht emrin ose adresën në porosinë time, a mund ta ndryshoj atë?

Po, ne mund të ndryshojmë emrin ose adresën në porosinë tuaj, por kërkon pak kohë dhe mund të ndikojë në kohën e dorëzimit.Kontaktoni shërbimin ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë. Ne e paketojmë porosinë tuaj sa më shpejt që të mundemi dhe nuk kemi mundësi të ndryshojmë informacionin në sistemin tonë përpara se porosia të largohet nga magazina, por sapo të dërgohet paketa, ne mund të ndryshojmë informacionin tuaj në sistemet e jashtme. Ju lutemi vini re se një ndryshim i adresës mund të ndikojë në kohën e dorëzimit.

U pendova për porosinë time; A mund të anuloj?

Ne e paketojmë porosinë tuaj sa më shpejt të jetë e mundur dhe për fat të keq nuk kemi mundësi të ndalojmë një porosi.

Nëse jeni penduar dhe nuk dëshironi të merrni porosinë, mund të përmbaheni nga marrja e paketës kur agjenti të ketë arritur me të. Pasi keni refuzuar paketën, paketa do të kthehet në magazinë tonë brenda 7 ditësh.

Ju lutemi vini re se ju si klient jeni përgjegjës për tarifat e kthimit nëse ju pendoheni 1 ditë më pas nga dita që keni pranuar porosinë. Por nëse ju përmbaheni nga marrja e paketës kur agjenti të ketë arritur me të, atëher nuk jeni përgjegjës për tarifën e kargos.


Mos ngurroni të na kontaktoni dhe na tregoni se jeni duke bërë një kthim. Nëse tashmë keni bërë një pagesë me faturë, fatura juaj do të ndërpritet dhe ne do t'ju rimbursojmë kur kthimi të jetë përpunuar në magazinë.


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Pagesa

Si mund të paguaj për blerjen time?

Në arkë, ju mund të zgjidhni të paguani me faturë dhe shërbimin me para në dorëzim. Shihni më poshtë për më shumë informacion:

Shërbim me para në dorëzim
Në shërbim me para në dorëzim, ju si klient kryeni pagesën në momentin që merrni paketën nga korrieri.

Pagesa direkte fizike
Nëse keni zgjedhur ta merrni vetë porosinë nga zyra jonë, atëherë pagesa bëhet në momentin që ju pranoni fizikisht produktin nga punonjësit në zyrë! Jeni të mirëpritur të merrni porosinë nga ora 08:00 - 16:00 (e hënë - e premte).

Faturë
Në një blerje faturë, ju si klient paguani së pari faturën, e cila përfshin koston e produktit dhe koston e transportit. Pasi të keni bërë pagesën, jeni të lirë të pranoni paketën tuaj kur korrieri të arrijë me të!



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Si mund ta marr faturën time?

Ju mund ta shkarkoni faturën tuaj direkt nga faqja jonë. Ju mund ta gjeni faturën në fund të faqes së pagesës. Sapo të paguani faturën, produkti juaj do të dërgohet nga magazina jonë



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Porosia ime nuk ka ardhur ende, pse i keni tërhequr tashmë paratë?

Kur bëni një porosi, paratë tërhiqen nga ne. Pasi të jenë tërhequr paratë nga ne, ne i paketojmë dhe ia dërgojmë agjentit të TNT Albania. Ju do të merrni një numër gjurmues nga ne. Kjo zakonisht zgjat 1-2 ditë , deri në të cilën duhet të kishit marrë dorëzimin tuaj. Megjithatë, ndonjëherë ka vonesa që do të thotë se paketa nuk arrin për arsye të ndryshme, edhe pse pagesa është kryer. Më pas duhet të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë .

Ai thotë se porosia po përpunohet, por unë tashmë e kam marrë porosinë time

Për arsye të ndryshme teknike mund të ndodhë që të ketë probleme me përditësimin e sistemit të pagesave. Më pas kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do të ndjekim këtë çështje dhe do t'ju ndihmojmë me një përditësim.

Nuk mund ta shkarkoj faturën time

Nëse nuk jeni në gjendje të shkarkoni faturën tuaj, na kontaktoni në kontakt@bonbona.com dhe ne do të dërgojmë një faturë të re në adresën tuaj të emailit.



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Dorëzimi

Kam marrë produkte të gabuara - a keni dërguar paketën e gabuar?

Nuk e keni marrë atë që keni porositur, edhe pse emri juaj është në paketë? Atëherë ndoshta ka pasur një gabim në magazinën tonë dhe kërkojmë falje për atë që ndodhi! Shtypni këtu dhe regjistroni se keni marrë porosinë e gabuar. Sigurisht që ne do t'ju dërgojmë një paketë të re me përmbajtjen e duhur sa më shpejt të jetë e mundur. Kur regjistroni rastin tuaj, ne dëshirojmë që ju të bashkëngjitni fotografi të përmbajtjes së paketës që keni marrë, në mënyrë që të mund ta përpunojmë çështjen sa më mirë dhe pa probleme.


Ju lutemi vini re se duhet të vendosni numrin tuaj dhe të njëjtën adresë emaili që keni përdorur kur keni bërë porosinë tuaj.



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A mund ta gjurmoj porosinë time?

Po, të gjitha dërgesat tona janë të gjurmueshme dhe ju mund ta ndiqni porosinë tuaj online! Në konfirmimin e dërgesës që merrni me e-mail, do të gjeni një lidhje për të gjurmuar dërgesën tuaj me TNT Albania dhe gjithashtu është numri i paketës suaj.

Duke qenë se disa porosi mund të ndahen në më shumë se 1 paketë, ju rekomandojmë që të kontrolloni me kujdes nën "Gjurmo paketën tuaj" për të parë nëse porosia përmban numra të shumtë gjurmues.


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Kur do të dërgohet porosia ime?

Nëse dëshironi që paketa juaj të dërgohet në të njëjtën ditë nga magazina jonë, ky afat vlen për kohën kur duhet ta kishit bërë porosinë tuaj më së voni:

TNT Albania në orën 14.00

Ju lutemi vini re se produktet tona të personalizuara kanë një kohë më të gjatë të dorëzimit një ditë.Nuk keni marrë një përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Porosia ime ende nuk ka mbërritur - kur do të dorëzohet?

Ende nuk e keni marrë paketën tuaj edhe pse kanë kaluar 3 ditë? Ndonjëherë, për fat të keq, ndodhin vonesa dhe ne përpiqemi ta zgjidhim atë sa më shpejt dhe pa probleme - ne e kuptojmë nëse jeni të paduruar dhe pyesni se çfarë ndodhi me porosinë tuaj! Filloni duke gjurmuar paketën tuaj për të parë nëse TNT Albania ka informacion mbi vendndodhjen e saj.
Kontaktonishërbimin e klientit nëse nuk mund të gjeni konfirmimin e porosisë tuaj me numrin e paketës, nëse nuk ka informacion gjurmimi për dërgesën tuaj ose nëse diçka në informacionin e përcjelljes nuk duket si duhet.


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Pakoja ime është dërguar, por nuk duket të jetë me TNT Albania

Na kontaktoni në shërbimin e klientit dhe tregoni emrin dhe numrin tuaj të telefonit tuaj dhe ne do të hetojmë shpejt se si është e gjithë puna dhe mund të kërkojmë paketën nga TNT Albania.

Si dorëzohet porosia ime?

Në arkë ju informojmë se dërgesa juaj do të bëhet në shtëpi nëpërmjet agjentit të TNT Albania. Koha jonë e rregullt e dorëzimit është 1-3 ditë dhe është e vlefshme vetëm kur dërgesa juaj është me ngarkesë.
Nëse keni zgjedhur ta merrni vetë porosinë nga zyra jonë, atëherë pranoni fizikisht produktin nga punonjësit në zyrë në të njëjtën ditë kur bëni porosinë ose në një ditë tjetër. Jeni të mirëpritur të merrni porosinë nga ora 08:00 - 16:00 (e hënë - e premte).

Mënyra e dorëzimit e dhënë në arkë është ajo që zbatohet.

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A ofroni dërgesë në shtëpi?

Sigurisht që po! Ne ofrojmë dërgesë në shtëpi me TNT Albania. Ju zgjidhni se si dëshironi të merrni porosinë tuaj në arkë.

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Nuk kam marrë një njoftim, a mund ta marr ende paketën time?

Nëse, kundër gjasave, nuk keni marrë një njoftim me SMS ose email nga TNT Albania, por mund të shihni përmes ndjekjes se paketa ka mbërritur në adresën tuaj, kontaktoni shërbimin e klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë.

Ku mund ta marr paketën time?

Kur merrni një njoftim me SMS ose email se paketa është e disponueshme për marrje, jeni të mirëpritur ta merrni paketën në zyrën tonë që ndodhet në adresën e mëposhtme:

Rr. "Barrikadave", 9-Katëshet, Godina 2, Qira 1, Apartamenti 12, 1001 Tiranë.

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Nuk kam kohë të marr paketën time, a mund ta zgjas kohën në agjent?

Kontaktoni shërbimin ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë të zgjasni kohën që paketa mbetet me agjentin.

Unë kam marrë një mesazh për një dërgesë, por nuk kam porositur asgjë nga ju

Kjo mund të jetë për shkak të disa arsyeve të ndryshme. Ose mund të jetë që dikush që njihni ka porositur një dhuratë për ju, ose mund të jetë për shkak se dikush ka futur aksidentalisht numrin e gabuar të telefonit kur ka porositur, në mënyrë që njoftimi t'ju ka ardhur në vend të klientit. Për sa kohë që keni marrë vetëm një njoftim (dhe jo një kërkesë për pagesë), është mirë të merrni paketën, pasi mund të jetë një dhuratë për ju. Nëse ndiheni ende të pasigurt, jeni gjithmonë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin e klientit dhe ne do të kontrollojmë nëse paketa ju është dërguar ose nëse duket se dikush ka futur numrin e gabuar të telefonit.

Pakoja ime duket se peshon shumë pak, a është e gjithë porosia?

Ndonjëherë na duhet të ndajmë një porosi në disa pako. Për shembull, mund të jetë për shkak se një nga produktet që keni porositur peshon shumë (për shembull, një batanije me peshë). Pastaj pjesa tjetër e produkteve që keni porositur do të dërgohen në një paketë dhe produkti i rëndë në një paketë të veçantë.

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Kthim

Unë dua të bëj një kthim

Nëse dëshironi të ktheni produktin/at, së pari do të njoftoni se dëshironi të bëni një kthim në faqen tonë të kthimit. Në faqen e kthimit do të gjeni një formular. Në formularin e dhënë, do t'ju duhet të shkruani emrin dhe adresën tuaj të emailit, por gjithashtu të përshkruani arsyen pse dëshironi të ktheni produktin(ët).

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Si do të më kthehen paratë?

Ne trajtojmë kthimin dhe lëshojmë një rimbursim brenda 14 ditëve.
1. Nëse keni zgjedhur të paguani faturën, ne do ta bëjmë rimbursimin pikërisht në llogarinë nga e cila keni bërë pagesën e porosisë.
2. Nëse e keni kryer pagesën në momentin që keni marrë porosinë, paratë do t'ju kthehen brenda 1-3 ditësh nga korrieri.
3. Nëse porosinë e keni marrë fizikisht nga zyra jonë, atëherë mund të vini dhe të dorëzoni porosinë. Në momentin që dorëzoni porosinë, ne do t'ju kthejmë paratë.

 

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Sa kushton për të bërë një kthim?

Ju lutemi vini re se ju si klient jeni përgjegjës për tarifat e transportit të kthimit nëse ndryshoni mendje brenda 1 dite nga marrja e porosisë tuaj. Por nëse e verifikoni produktin në prani të korrierit dhe refuzoni porosinë, atëherë nuk jeni përgjegjës për tarifën e ngarkesës.

 

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A mund të bëj një kthim edhe nëse kam hapur paketën?

Nëse nuk jeni të kënaqur me blerjen tuaj, mund ta ktheni lehtësisht produktin tuaj brenda 7 ditëve nga marrja e porosisë.
Ju lutemi, megjithatë, kini parasysh se paketimi duhet të hapet në mënyrë që të mund të testoni produktin, por ne duam që dëmtimi i paketimit të jetë sa më minimal.
Nëse produkti është i dëmtuar, ne kemi të drejtë të vlerësojmë se sa është ulur vlera e shitjes dhe ta zbresim këtë shumë nga rimbursimi.

Produktet që nuk mund të kthehen pas prishjes së ambalazhit janë: produkte intime, produkte higjienike, të brendshme, produkte ku është thyer vula nga konsumatori, kufje, produkte kozmetike etj. Kthimi zgjat 14 ditë për t'u përpunuar.

 

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Ku duhet ta dërgoj kthimin tim?

Nëse e keni regjistruar rastin tuaj në faqen e kthimit, adresa e kthimit është tashmë në shënimin e transportit. Ne do të organizojmë një dërgesë kthimi me agjentin e TNT Albania.

Nëse e keni marrë porosinë fizikisht nga zyra jonë, atëherë mund të vini dhe ta ktheni porosinë menjëherë në zyrë. Adresa e zyrës jepet më poshtë:

Rr. "Barrikadave", 9-Kati, Pallati 2, Hyrja 1, Apartamenti 12, 1001 Tirane

 

 

 

 

  Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A mund të kthej produkte nga porosi të ndryshme në të njëjtën kohë?

Ju mund të ktheni artikuj nga porosi të ndryshme në të njëjtën paketë. Filloni duke regjistruar 2 ose më shumë raste të ndryshme këtu (me numrin përkatës të porosisë). Pastaj paketoni mallrat në një paketë. Printoni të dy faturat për porositë dhe vendosini në paketë. Dorëzojeni atë me paketën për ngarkesën që vjen në shtëpinë tuaj. Ne do të trajtojmë të dyja kthimet pasi paketa të arrijë në magazinë tonë.


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Mund ta ndaloni porosinë time?

Ndonjëherë shkon paksa shumë shpejt dhe mund të pendoheni për blerjen tuaj menjëherë pasi të keni klikuar nga porosia? Fatkeqësisht, ne nuk mund ta ndalojmë porosinë tuaj pasi magazina jonë po funksionon shumë shpejt. Gjëja më e lehtë për ju si klient është se thjesht nuk e merrni paketën pasi të ketë mbërritur me korrierin. Paketa do të kthehet në magazinë tonë brenda 7 ditësh dhe kështu ne e  trajtojmë si kthim.

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Sa kohë duhet që kthimi im të përpunohet?

Nga momenti kur raportoni rastin tuaj, keni 7 ditë kohë për ta kthyer produktin. Dërgojeni produktin të paketuar mirë në kutinë origjinale me paketimin e jashtëm. Nëse e dërgoni produktin 1 ditë më vonë pasi keni marrë porosinë, ju si klient jeni përgjegjës për transportin e kthimit, i cili në këtë rast kushton 229 LEK.
Ju duhet të jeni në gjendje të vërtetoni se e keni dërguar produktin sipas kërkesës, kështu që gjithmonë kërkoni një faturë nga agjenti.



Ne do t'ju kthejmë paratë brenda 14 ditëve në rast anulimi, në rast vonese dhe ankese.



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Kam paguar faturën për një artikull që dua ta kthej, çfarë ndodh tani?

Mos u shqetësoni nëse keni bërë pagesën, por ende dëshironi ta ktheni produktin!
Ne trajtojmë kthimin dhe lëshojmë një rimbursim brenda 14 ditëve.
Nëse keni zgjedhur pagesën e faturës si metodën tuaj të pagesës, ne do të bëjmë rimbursimin në llogarinë e saktë nga e cila keni paguar për porosinë.

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

Ankesat

Produkti është i prishur, si mund të bëj një ankesë?

Nëse artikulli juaj është dëmtuar ose thyer, ju lutemi filloni një ankesë duke plotësuar formularin. Në mënyrë që rasti juaj të përpunohet shpejt dhe me efikasitet, ju kërkojmë që të plotësoni formularin sa më të plotë dhe të detajuar. Ne gjithashtu e vlerësojmë nëse do të dërgonit foto të produktit.

Ju lutemi vini re se procesi i ankesave nuk përfshin opsionin për të shkëmbyer një artikull.

Sipas ligjit, mallrat duhet të reklamohen brenda asaj që quhet 'kohë e arsyeshme' pasi të jetë zbuluar defekti. Ne gjithmonë rekomandojmë që të reklamoni një artikull të pasaktë ose të dëmtuar sa më shpejt të jetë e mundur.

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientitdhe ne do t'ju ndihmojmë!

A marr një artikull të ri apo paratë në rast ankese?

Kur regjistroni ankesën tuaj këtu, ju keni mundësinë të zgjidhni nëse dëshironi një produkt të ri apo paratë tuaja të kthehen.



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A duhet ta kthej produktin për të cilin jam ankuar?

Kur të keni regjistruar ankesën tuaj, do të merrni informacion nëse produkti i prishur duhet të na kthehet menjëherë ose nëse duhet të prisni derisa t'ju kontaktojmë. Nëse do ta ktheni produktin drejtpërdrejt, do të merrni një fletë transporti kthimi dhe informacion se si ta bëni këtë në lidhje me regjistrimin e ankesës tuaj. Ju lutemi dërgoni një foto/video të gabimeve.


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Nuk kam një faturë, a mund ta përdor akoma garancinë?

Nëse e keni blerë artikullin në dyqanin tonë të internetit, numri juaj i telefonit ose adresa e emailit është e mjaftueshme që ne të përpunojmë porosinë tuaj, kontaktoni shërbimin e klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë.

 

A kushton ndonjë gjë për të kthyer një artikull të reklamuar?

Jo, ne paguajmë transportin e kthimit në rast kthimi për shkak të një ankese.


Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Sa është periudha e garancisë suaj?

Ju keni një garanci 1 vjeçare për të gjitha produktet.

 

 

Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktonishërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

A vlen garancia nëse e kam hapur paketën?

Ju keni të drejtë të hapni paketimin për të kontrolluar nëse produkti funksionon, kjo nuk ndikon në garancinë.



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!

Po sikur të mos pajtohemi?

Në rast mosmarrëveshjeje, është politika jonë të ndjekim rekomandimet e Bordit të Përgjithshëm të Ankesave. Në rast të një mosmarrëveshjeje kombëtare, ne i referohemi kryesisht Bordit të Përgjithshëm të Ankesave.



Nuk keni marrë përgjigje për pyetjen tuaj?

Jeni shumë të mirëpritur të kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë!