Dorëzimi
Koha e zakonshme e dorëzimit
Koha jonë e rregullt e dorëzimit është 1-3 ditë pune dhe vlen për të gjitha opsionet e transportit. Porositë e marra para orës 14:00 të ditëve të punës dërgohen në të njëjtën ditë nëse zgjidhni TNT Albania si metodë transporti. Ju lutemi vini re se produktet e personalizuara kërkojnë një ditë më të gjatë kohë dërgese. Ne dërgojmë paketën tuaj nga zyra jonë në Tiranë, koha e dorëzimit rregullohet nga vendi ku jetoni.
Opsionet e dorëzimit
Në momentin kur bëni pagesën, ne ofrojmë dërgesën me agjentin TNT Albania. Gjithashtu ekziston mundësia që ju mund të shkoni vetë në zyrë dhe ta merrni porosinë. Për ta pranuar porosinë do t'ju duhet të sillni një dokument identifikimi që përputhet me të dhënat e porosisë.
Koha jonë e rregullt e dorëzimit prej 1-3 ditësh vlen për të gjitha metodat e dorëzimit.
Të gjitha paketat tona janë të gjurmueshme! Kur paketa juaj do të largohet nga magazina jonë, ne do t'ju dërgojmë një email dërgese me një lidhje përcjellëse. Lidhja përditësohet kur paketa juaj është në lëvizje.
Ndiqni porosinë tuaj tani
Duke qenë se disa porosi mund të ndahen në më shumë se 1 paketë, ju rekomandojmë të kontrolloni me kujdes nën "Gjurmo paketën tuaj" për të parë nëse porosia përmban numra të shumtë përcjellës.
Në varësi të metodës së transportit që keni zgjedhur, mund të gjeni gjithashtu informacione për gjurmimin këtu: https://www.tnt.com/express/en_al/site/shipping-tools/tracking.html
Ndiqni dërgesën tuaj nga TNT Express Albania
Çfarë ndodh kur bëj porosinë time?
1.Sapo të keni bërë një porosi, do të merrni një konfirmim porosie në adresën e emailit që keni futur. Kontrolloni dy herë dosjen e postës së padëshiruar nëse nuk mund ta gjeni konfirmimin - nëse ende nuk e gjeni, kontaktoni shërbimin tonë të klientit në kontakt@bonbona.al.
2. Ne do ta paketojmë porosinë tuaj sa më shpejt që të jetë e mundur, dhe kur paketa të largohet nga magazina,ju do të merrni një email me informacionin se paketa është në rrugë drej jush. Aty do të gjeni gjithashtu një lidhje me përmbledhjen e porosisë tuaj, ku do të shihni numrin tuaj të parcelës me një lidhje për ndjekjen. Kur paketa është me agjentin tuaj, ju do të kontaktoheni përmes telefonatës.
3. Nëse keni zgjedhur të merrni porosinë vetë nga zyra jonë atëher jeni të mirpritur të merrni porosinë nga ora 08:00- 16:00 (e hënë - e premte). Nëse për ndonjë arsye nuk mund të realizojmë takim fizik dhe dorëzojmë porosinë brenda kohës së rënë dakord, ne do t'ju njoftojmë përmes telefonit.
Dhurata dhe shtesa
Dorëzimi në një adresë tjetër - perfekt kur dëshironi të dërgoni një dhuratë!
Ju mund të zgjidhni që paketa juaj të dorëzohet në shtëpinë e dikujt tjetër. Për të dorëzuar paketën tuaj në një adresë të ndryshme nga adresa juaj, zgjidhni metodën e dorëzimit TNT Albania dhe shkruani adresën ku dëshironi të dërgohet paketa sidhe caktoni se porosia është një dhuratë.
Dëshironi dhuratat të mbështjella?
Nuk ka problem - zgjidhni atë direkt në arkë! Mbështjellja e dhuratave bëhet në një kuti dhuratë, e cila vjen si opsion në arkë për produktet që i përshtaten madhësisë së kutisë. Nëse kutia e dhuratave nuk shfaqet si opsion, produkti është shumë i madh për mbështjelljen e dhuratave.
Dërgesat me kompensim klimatik
Të gjitha dërgesat te Bonbona janë 100% të kompensuara me klimë nga magazina jonë për klientët tanë. Nuk do të thotë asnjë kosto shtesë për ju si klient, dhe ne e bëjmë atë pavarësisht nga mënyra e transportit që keni zgjedhur - një zgjidhje që është e mirë si për ju si klient dhe jo më pak për mjedisin!
Transporti falas për blerjet mbi 5000 LEK
Tek ne, ju merrni gjithmonë transport falas për blerjet mbi 5000 LEK. Kostot e tjera të transportit nga 229 LEK, në varësi të mënyrës së dorëzimit që zgjidhni. Nëse zgjidhni të merrni porosinë vetë nga zyra jonë, atëher e kurseni shpenzimin e transportit.
Vonesa në dorëzim
Nëse për ndonjë arsye nuk mund ta dorëzojmë porosinë tuaj në kohë, ne do t'ju informojmë për këtë. Nëse është e mundur, ne do t'ju informojmë gjithashtu për arsyen e vonesës dhe për kohën e re të dorëzimit. Në rast të vonesave në dorëzim, mund të zgjidhni t'i ktheni paratë ose të merrni një artikull të ri. Kontaktoni shërbimin tonë ndaj klientit dhe ne do t'ju ndihmojmë.